יום שני, 19 באוקטובר 2015

מיני ספה לילדים שנמצאה בפינת רחוב

זה התחיל בערך ככה
נסעתי באוטו עם בעלי וכדרכי אני מחפשת אוצרות . לפתע אני רואה את הגרוטאה הזו
שהיתה ממש מיועדת לפח אבל החלטתי לעצור ולקחת.
בהתחלה לא הורשיתי להעלות אותה למכונית (ה"נקיה" ) אבל לאחר כמה שכנועים והבטחות שאעשה ממנה משהו יפה ונקי ממש בקרוב, לאחר כמה דקות של משא ומתן היא הונחה אחר כבוד במושב האחורי .

הגעתי הביתה . החבאתי אותה במרפסת הבית עד למועד מאוחר יותר שאתפנה לתת לה תשומת לב.

והנה הגיע היום המיוחל . יצאתי למרפסת ה"גרוטאות" שלי הלבשתי כפפות על הידיים והתחלתי להפשיט את הגברת מבגדיה הבלואים והמרופטים , לא לפני שצילמתי את מראה הראשון.

דבר ראשון הסרתי את הדיקט שהיה מחובר אליה , למרות שידעתי שכרגע אין לי דיקט אחר אבל הוא היה מידי מלוכלך אז ויתרתי עליו.


העמדתי אותה על הרגליים.
קרעתי את השכבה העליונה תוך כדי שאני נזהרת לא להרוס את ה"גיזרה" שקבלתי.
על פי גיזרה זו אגזור ואתפור את הבגדים החדשים.

הפשטתי את השכבה הראשונה המלוכלכת...
ומתחתיה היתה שכבה נוספת :
הפשטתי גם את השכבה הזו (אין צורך לשמור אותה )

התחלתי לדפוק את הכורסה במשך כחצי שעה . היה נחמד דוקא לראות את כל האבק יוצא החוצה...
אח"כ גם שטפתי את השלד באמבטיה והנחתי לו להתייבש
בינתים הפרדתי את חלקי הכיסוי הראשון ופרסתי.
תוך כדי שאני מנסה להבין איך זה "בנוי"
השתמשתי בחלקי בדים שהיו לי בבית.
חיברתי כמה "טלאים" והנחתי מעליהם את החלקים הישנים כדי לגזור מסביב.
הנה החלק הראשון. הצד של הספה. (צד ימין)

והנה הצד השני - צד שמאל

והנה הצד האמצעי של הספה שמכסה את כל הספה בעצם גם מתחתיה.

גוזרים מסביב את שלושת החלקים ומשאירים שוליים ס"מ אחד. מסביב


מחברים את החלקים בתפירה (מנסים להבין איך זה נתפר וכך תופרים- מאד פשוט . וכל ספה תהיה תפורה אחרת)


אח,כ תפרתי בחלק התחתון סקוטשים מסביב כדי לחבר את הכל שלא יזוז.

הנה הספה יבשה מחכה מוכנה להלבשה מלכותית

מדידות אחרונות כדי לדעת כמה לגזור ואיפה לחבר סקוטשים מתחת.

עכשיו היא לבושה
עוד כמה מתיחות ותיקונים (שונאת את החלק הזה שלא נגמר... )
בחדר הילדים



2 תגובות:

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן