יום שני, 26 באוקטובר 2015

מדלת פלדלת לדלת כפרית...











































אם גם אתם מסוג האנשים שאוהבים כל הזמן לייצר ולחדש 

הנה לכם חידוש מרנין לקראת החורף שבו תבלו הרבה בבית

לפחות תבלו בנעימים עם מברשת והרבה צבע...

במקור הדלת היתה פלדלת  כמו שכולם מכירים:


אח"כ בגילגולה הראשון נצבעה בחום-סגול (צבע מוזר שערבב לי בטעות המוכר בטמבור )
הנה :



המסגרת עשויה מקרניזים שחתכתי והדבקתי. עבודה לא קלה בכלל.

לא אהבתי את המראה ולכן בגלגול שני הנה התוצר המוגמר:







































אם תרצו הדרכה מפורטת יותר תכתבו לי ואשתדל לרשום לכם.

הדרכה בנוגע לשטיח כניסה ברחוב האומן.




2 תגובות:

  1. אשמח מאד אם תפרסמי הדרכה, הדלת שלי מאד מקנאה ולא מפסיקה לנדנד לי שאעשה איתה משהו משמח יותר...

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה על האיחור בתגובה .. אין לי תמונות שכחתי לצלם.
      אם אעשה עוד פעם אצלם ואפרסם הדרכה

      מחק

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן