יום שבת, 18 בנובמבר 2017

עוגות הפייה- מטעויות לומדים


מטעויות לומדים


מצאתי אתר מהמם
כבר סיפרתי לכם עליו
https://the-cookie-fairy.blogspot.co.il/
זו ממש פייה שמכינה ומצלמת עוגות וואו
רק להסתכל על התוצאה שלי ושלה זה מתסכל
אז למה אני כותבת על זה פוסט?



א.כי אף על פי כן העוגות יצאו מהמות למדי!
אז יש מה לשתף
ב.שתגידו אם אני משתדרגת בצילום ....
ג.לפרגן לפייה עוד כניסות לבלוג המדהים שלה כי מגיע לה!
ד. הכי חשוב ! לומר לכם ולעצמי שלא נורא לטעות
נכון זה מתסכל אבל אפשר ללמוד ולהשתדרג מהטעויות עצמן
ועם הזמן לומדים ומגיעים להשגים
כמו הסלוגן שלי שמתאים למתמטיקה לאומנות בכלל
ולאומנות הקולינריה בפרט....
להצליח בגדול....
עם השקעה וסיעתא דשמיא מצליחים (כמעט) כל מה שחולמים.....


השבוע חברה שלי ברמצה את בנה בשעה טובה
ובקשה ממני להכין לה עוגות גבינה
הכנתי 3 עוגות

עוגת גבינה בניחוח תפוז ולימון

עוגת גבינה ספירלה (של קרין גורן) עם גדר שוקולד פצפצים

עוגת גבינה מהממת וקלה להכנה בתבנית סיליקומרט מהממת !


עוגה רביעית


עוגת גבינה תותים משודרגת אבל לראשונה הגלסז' קנוי מוכן והוא על הפנים
אל תקנו אותו..!!
 ליומולדת של אימי ואחותי שחגגנו להם יחד אתמול


ועוד שתי עוגות סתם לשבת ,(לחמותי)
עוגת שוקולד מושחתת
טעימה מאד לא יבשה וגם לא מידי שוקולדית (כמו שבעלי מגדיר)
אבל חסר בה את כדורי הקוקוס היפים
כי חמותי לא אוהבת קוקוס....:(

עוגת גבינה כתמי פרה בשינוי מהמקור

הכתמים מעל העוגה ולא בתוכה...

איך מכינים גדר שוקולד?

ממיסים צמקאו את מריר עם טיפה שמן
חותכים רצועת שקף או פצפץ...
מורחים שכבת שוקולד אחידה
מחכים מעט שיצטנן השוקולד
אבל ממש מעט
כי אם תחכו הרבה תצטרכו לבנות גדר חדשה
כמו שקרה לי
מורחים חמאת בוטנים או ריבה או כל ממרח דביק וטעים מסביב לדפנות העוגה
שישמש כדבק לגדר ההפרדה
ומצמידים את הגדר מסביב בזהירות ממש
מכניסים למקפיא (כן למקפיא ולא למקרר ושוב מטעויות לומדים....)

חזרתי מהשבת ברמצוה
העוגות התחסלו בקצב בל יתואר....
כבר לא היה נעים לי שדברים אחרים (והיה בשפע) לא נאכלו
אנשים רק יישרו את עוגות גבינה שוב ושוב

לסיום
מברכת אתכם
שתאפו עוגות רק בשמחות
ושהכל יצליח לכם בפעם הראשונה
אבל גם אם לא
תזכרו שמטעויות לומדים...

מקדישה את הפוסט לחברתי הטובה
לילי יקרה
שבשיא ההכנות לבר מצוה שלה
ולא תמיד הכל מצליח בפעם הראשונה
ונכון זה מתסכל ומאכזב קצת
אבל בואו נזכור
שהטעויות בחיים רק בונות אותנו ולא להפך....

שיהיה במזל טוב !
ובהצלחה לכל המנסים להגשים חלומות!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן