יום שבת, 28 באוקטובר 2017

עוגות מהחלומות

בס"ד


אני עובדת כל השבוע
ב"ה





מגיע יום חמישי ואני צריכה לבשל לשבת

אין לי פנאי כלכך ליצור
לאסוף גרוטאות ולשפץ אותם
ב"ה אני שמחה שזה כך
ובכ"ז יצר היצירה לא שוקט על שמריו...
לכן
לאחרונה



אימצתי לי מנהג נחמד
בחמישי אחר הצהרים
אני משתדלת לסיים את רוב הבישולים
החלות הבשר הדג התוספות
ומשאירה לי פנוי את יום שישי לאפיה
החביבה עלי יותר מהכנת סלטים ובישול בשר



אפילו עשיתי דיל עם אחותי
היא תכין לי את הסלטים המהממים
שרק היא יודעת להכין
ואני אכין לה את כל העוגות הטארטים והקינוחים



בקיצור
החלטתי לאפות כל שבוע עוגה חדשה
שאף פעם לא אפיתי



ולנסות טכניקות חדשות
וכך למלא את חלל היצירה שלי ...



השבוע גיליתי אתר מהמם
אם תכנסו אליו
לא תרצו לחזור לכאן



פיית העוגות
תמונות לא מהעולם הזה
עוגות משגעות



מהונדסות
והטעם שלהן.... גן עדן



המתכונים מדוייקים מוסברים היטב
והיא גם לא חוסכת מעצמה לענות לשאלות



השבוע אפיתי
עוגת גבינה בניחוח הדרים
וטארט תפוזים לכבוד הסתיו





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן