יום שישי, 18 באוגוסט 2017

הרהורים וסיכום החופש הגדול


על מה המילה "חופש" גורמת לכם לחשוב?



אצלי חופש זה מנוחת הנפש
מנוחת הגוף
להרפות מכללים והרגלים
לנוח מהספקים
לבשל פחות בריא
לחלום יותר
לנקות פחות
לישון יותר
לעבוד פחות
ליצור יותר
לדרוש פחות
מעצמי
מילדי...
ומכל הסובב אותי

להודות על משפחה מקסימה
על ילדים מחונכים
על בריאות איתנה
על נחת (כן אפילו בחופש...:)

לחשוב מה עשינו השנה
מה נבצע שנה הבאה

לרצות
שהכאב ייגמר
שהצער יכלה

לקוות
שהטוב יגיע
אבל לא בסוף...

להתפלל
שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה !


אז איך העברנו את החופש ?

(ברחתי לכמה רגעים מכולם
לשתף אתכם...)

הכנו יצירות פימו עם הילדים
כל אחד קבל חתיכה ופסל ואחרכך הכנסנו לתנור לחצי שעה




כאן ההשראה היא מקפה ויפה 
שלנו יצא פחות פסטורלי
אבל היה חשוב לי לאורך כל היצירות לשתף את הילדים
ולא לתקן אחריהם
אלו יצירות נטו שלהם
הרעיון והביצוע
מחזיקי מפתחות צורת גלידה הכנו מפימו
אפינו
הכנו קונוסים מבריסטול והדבקנו על מסגרות תמונות שהיה לנו
אהבתי מאד את הרעיון של היוצרת בקפה ויפה !







פעם שניה גלידה...
הכנו גביעים לגלידה כמו בחנות עם השוקולד בתוכו....




ארנבים מיצירת פונפונים
יוצרים שני פונפונים גדול ובינוני
מדביקים עיניים אף כיד הדימיון
הילדים הכינו לבד מהתחלה עד הסוף


עטיפות למחברות
עם וואשי טייפ ...



סריגה
כאן זה כבר אני
הילדים היו בבריכה בצימר
ואני נצלתי את הזמן להתנסות בסריגת תכשיטים
התאהבתי בהם.

ואתם?





זהו
לבינתים
הם קוראים לי מהמטבח
השפים הקטנים שלי
שעסוקים בהכנת החלות והעוגות ...

אני חייבת לבדוק יש יותר מידי שקט שם....
אז
שבת שלום

וסיום כייפי של החופש... (אמאלההההה תכף נגמרררררר....)
תהנו!
תצרו!
ותכתבו לי פה בתגובות מה דעתכם......
באהבה
רותי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן