יום חמישי, 23 במרץ 2017

הממלכה המאוחדת-Hayat Kingdom

בטח אתם בפסח..


עם מטאטא ביד רק רציתם לבדוק את מצב המיילים...



מצטערת שהופעתי לכם כאן עם שאריות מפורים


אבל אי אפשר מבלי....


הבטחתי


אני משתפת בתמונות מהתחפושות שתפרתי לילדים המתוקים שלי


זה התחיל מיעל שרצתה שמלה נפוחה "ולא אכפת לי איזה העיקר בצבע תכלת" 


חשבתי שהכי מתאים יהיה לתפור לה שמלה של סינדרלה

קראתי המון מדריכים בעברית ובאנגלית 



תפרתי מחוך לפי הכללים... היה מאתגר  אבל סיפוק לראות...


אפילו קשירת שרוך מאחור בגב הוספתי ניטים...


לאוריה התפירה היתה מאד קלה


לקחתי ריפוד ישן של כסא ששמרתי (תמיד טוב לשמור...:)


וגזרתי ממנו שחפץ


והוספתי גלימה 


לאביאל המלך החשוב תפרתי מכנס חולצה עם שרוולים מתנופפים


וגלימה אדומה יוקרתית עם פרווה...


ולכל זה רציתי רקע מתאים לצילום אז 


בניתי איזה שהוא ארמון




מכמה קרטונים ויום של הנאה עם הילדים...


שאריות בדים מהתחפושות...והרבה דבק מכל הסוגים

אז סליחה שהפרעתי לכם בנקיונות לפסח...
רוצו לנקות עוד מגירה...
(אני לא התחלתי עדיין.....:((



סטיילינג והפקה: ר.היאט עיצובים 

צילום: מלכי לסקר
בדים: נחלת בנימין
קרטונים: איקאה

2 תגובות:

  1. איזו השקעה! והיה שווה!
    מדהים
    הל לטעמי
    ונתת לי השראה לשנה הבאה.....

    השבמחק
  2. תודה גילי
    אשמח לעזור לך לבצע בשנה הבאה בעזרת ה'

    השבמחק

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן