יום שני, 10 ביולי 2017

הכרזת הזוכה בתחרות



לפני חודשיים זה התחיל
קבלתי עשרות עבודות
אתן יצרתן
צילמתן
שלחתן
ועתה- מחכות לתוצאות (אני קוראת את התזכורות במייל...:)



היה לי קשה להחליט
איזו עבודה לזכות
היו עוד יצירות יפות
אבל היתי חייבת לבחור אחת

אז בחרתי בעבודה שמשדרת פשטות ומקצועיות
והממממון סבלנות
מי כמוני יודעת כמה מייגע לצבוע ארון שלם
מבפנים מבחוץ
כל מדף זכה לתשומת לב מדוייקת ואוהבת

אני מודה אין כאן עשיה מידי מורכבת
זו עבודה שמתאימה לכל אחד מתחיל
עם חומרים זמינים ושגרתיים
אין צורך בידע רב.

התוצאה משדרת השקעה לא מבוטלת , דיוק וחדוות יצירה.

מזל טוב לקוראת הבלוג לאה קאופמן


לפני 

אחרי 



וזה מה שכתבה לאה :


שלום רותי יקרה !
אני כ"כ נהנית מהיצירות שלך 
ותמיד כשאני רוצה לבנות משו מעץ 
אני חושבת עליך שאני צריכה לבוא לעשות אצלך קורס 
איך חותכים ואיך מדביקים ..
אני נהנית מאד מאד מהבלוגים שלך וקוראת בשקיקה!

מצרפת לך תמונות של ספריה שקניתי בזול
ולאחר כל הבלוגים שלך קניתי אותה בידיעה שהיא הולכת להיות שמנת..
קראתי  ולמלאכה ..
זה מה שיצא..

לאה, הכסא מחכה לך
את מוזמנת ליצור איתי קשר במייל hayatruthy@gmail.com

כל השולחות האחרות
מקווה שלא תתאכזבנה מידי
אשמח לשתף אתכן בתחרויות עתידיות נוספות...

לסיום כסאות נוספות ששיפצתי לאחרונה ומועמדות למכירה 


 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן