יום ראשון, 4 ביוני 2017

גינה בבית



כשהתחלתי את קריירת איסוף גרוטאות מהרחוב
המרפסת שלי היתה נראית כך




בזמנו התלהבתי מהשילוב והאוסף שמצאתי וצבעתי וריפדתי
עכשיו לאחר שהשתדרגתי בצביעת רהוט
וגם בריפוד
וגם בבחירת הסטילינג
האמת אני קצת מתביישת לראות מאיפה התחלתי.........

רציתי דחוף לשפר את מראה המרפסת שלי
הספסל שמצאתי ביום נהדר אחד בפינת הרחוב
דחף אותי לשנות שוב


כפלטת הצבעים שלי נבחרה המפה שעל השולחן

את הכסאות צבעתי מחדש בסגול בהיר


את המושבים ריפדתי חלק בקרם וחלק בורוד עתיק


תפרתי כריות בבדים תואמים
ואפילו כריות תות.




הספסל:

הידית היתה שבורה אבל ממש תוך דקה החלפתי והברגתי ידית אחרת מקרשים שהיו לי


אחרכך ניקיתי היטב את הספסל
שייפתי אותו

הפעם בחרתי להראות לכם צביעה
בצבע שנקרא start;"צבע גיר שאבי שיק Chalked paint מבית Rustoleum


הדרך המושלמת להשגת גימור רך וקטיפתי במראה עתיק שנראה נהדר כפי שהוא או במראה משופשף – דיסטרס. בשכבה אחת 

(כאן צבעתי רק אחת) עד שתיים וללא הכנה מוקדמת או מריחת פריימר (יסוד מקשר), 

 קיים ב-30 גוונים.

אמנם קצת יקר אבל חוסך שכבות ונראה מקסים .



לאחר הצביעה כמובן למרוח לקה שקופה על בסיס מים או שמן. 









אני שוב מזכירה לכםעוד כחודש מסתיימת התחרות !!! כבר קבלתי תמונות במייל  hayatruthy@gmail.comהזדרזו .... הכסא המעוצב מחכה לזוכה  אצלי בבית...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן