יום רביעי, 3 במאי 2017

שבלונות במטבח



התחשק לי להכניס אותו

קצת הביתה



למטבח...

החדר שבו אני ומשפחתי מבלים  הרבה מזמנינו



להחדיר את הגוונים שלו לקירות

לכסאות.. למדפים ...

לטעום אותו..




אביב


אי אפשר להתעלם ממנו כשהוא מגיע...

במיוחד למי שאוהב צבע וטבע

הכל פתאום פורח מלבלב

כל העציצים שכמעט נבלו לי בחורף

פתאום קמים לתחיה

זה נותן תחושה של שכרות חושים...

יופי של בריאה !



אחרי ששדרגתי את הכסאות 

הכנתי שבלונות לעטר את הקירות...

צבעתי מחדש את מתלה הקפה שלי שיתאים לצבעים


הכנסתי עציצים למדף התבלינים שלי

וציירתי גלידה ביד חופשית על יד המקרר...


שבלונות

מה צריכים?

שקפים או שמיניות קרטון (עדיף קרטון)
סכין חיתוך
ספוג
צבעי קיר
אקריליק


נצייר ביד חופשית או נדפיס מהמחשב ציורים חמודים
שמתאימים למטבח

נגזור את פנים הציור בעזרת סכין החיתוך.
נכין את הגוונים שלנו במקרה שלי צהוב בננה תות ואפור.

נערבב מעט אקריליק בצבע של קיר
נקח מעט צבע עם הספוג ונתופף לתוך השבלונה לא לפני שנהדק את השבלונה עם מסקינטייפ לקיר שלא תזוז.

בעדינות נסיר את השבלונה ונדביק אותה במקום אחר וכך הלאה.




אשמח לשמוע ממכם תגובות...
האם אתם משתמשים בהדרכות שלי ? האם אתם נהנים...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן