יום שבת, 6 בפברואר 2016

חדר במוטיב ים -2



זוכרים את הפוסט על שרפרף התקווה?



הבטחתי לכם המשך - אני משתדלת לקיים הבטחותי...
המשכתי לשדרג את החדר הזה מכמה בחינות:

ראשית הכסא :

הנה תמונת המקור (שש... נמצא ברחוב.... ) ותמונת היעד הסופי של הכסא...



בליווי הטפט החדש...

בעלי הפתיע אותי יום אחד (שכחתי לספר שהוא "שונא" אומנות לסוגיה פרט לנגינה...)
ואמר לי בואי לקחתי לי יום (שעה) חופשית מהעבודה ואני אעזור לך להדביק את הטפט (שקניתי לפני חצי שנה מאליאקספרס)
ובאמת הוא עשה את רוב העבודה
אני רק יישרתי למטה ולמעלה...
זה עדיין לא גמור (מעניין אם תשימו לב...)
אבל כשיהיה זמן...בעזרת ה'....
היה כייף לעבוד בצוותא....
וכאן אני מודה לבעלי...שלפעמים דברים קטנים עושים לנו את זה...תמשיך!

אז הנה תמונות תקריב



ותמונה של השרפרף על הרקע... 
(אוחחחחח לו היתי צלמת.....)



גלגל הצלה שקניתי ...היה בצבעים אחרים וצבעתי לצבעים מתאימים..



מגירה שמצאתי ברחוב (אם תרצו הדרכה תפרגנו כאן....ותרשמו לי בקשה)




הפעם לא פרסמתי הדרכות....
אם תרצו תבקשו...

11 תגובות:

  1. יפה מאוד מאוד! כמה סיפוק לראות כזה דבר אצלך בבית, אני מתארת לעצמי...

    השבמחק
  2. מהמם!!
    אפשר הדרכה להדפסה על התמונה/מגירה?

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כמו שהעברתי תמונה לקופסא של הלחם עם חומר מעביר כמו גל מדיום או פוטוטרנספר

      מחק
  3. איך מדביקים את הטפט?

    השבמחק
  4. איך מדביקים את הטפט?

    השבמחק
  5. ראיתי את זה במלאו עיני, זה באמת מדהים!!!!

    השבמחק
  6. מדהיםםםםםםם!!!!!!!
    איך עשית את זה??
    אין דברים כאילו!! הייתי רוצה הדרכה..

    השבמחק

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן