יום ראשון, 4 בינואר 2015

שידרוג סלון בלי כסף...




אני אוהבת לעצב ... ובמיוחד לעצב מדבר שהוא מימילא נזרק ונראה שאין בו שימוש ולהפוך אותו לתכשיט 
ההובי שלי זה לחפש ברחוב ולמצוא שידות ישנות (בפוסט הבא בעז"ה....) שרפרפים של פעם...
כסאות ישנים...
הילדים שלי שמודעים לשריטה הזו אצלי מביאים לי כל יום גרוטאות מהרחוב ותתפלאו לשמוע שבחלק מהן אני משתמשת ונהנית....
הנה דוגמא לשתי גרוטאות שמצאתי ברחוב בערב ל"ג בעומר
בשבת של ערב ל"ג בעומר כשאני מטיילת ברחוב עיני צדו משהו מעניין...אחד + אחד...
אמרתי לבעלי בבקשה במוצ"ש אתה רץ ומביא לי את שני הדברים האלה שאתה רואה כאן...
מיד במוצ"ש הם היו  בבית: שניהם...

  



התחלתי שלב ראשון לנקות היטב 
אח"כ לשפשף בניר זכוכית..
אח"כ התחלתי לחפש פה ושם השראה 
עבדתי... צבעתי... מצאתי בדים... שיבצתי מראות..
ריפדתי מחדש את הספות
תפרתי כריות יפות..
והנה התוצאה
נהניתי ביותר מהביצוע!
אמנם אני לא צלמת 
והתמונות צולמו בלי השקעה במתיחת הבד על הספה
אז התמונות הן לא משהו בכלל
כשאצליח לצלם יותר טוב אעלה...
מקווה להשתפר..


 הספה כאן ללא הריפוד
הספה לפני השדרוג

הספה המרופדת...
סליחה על הבלגן מסביב....
כריות הובי שלי בפני עצמו .
הבית מלא בכריות..
.
איך מצלמים מראה מבלי שכל הבית ישתקף בה??

 והנה הסלון הישן ...... ...........):

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן