יום שבת, 10 בינואר 2015

שמלה בשעה







שמלה בשעה!

מה צריך?
תינוקת בת חצי שנה 
חולצה יפה שלנו שאינה בשימוש
ארוע באותו ערב 
חדוות יצירה (כמובן)

מה עשיתי?
באותו ערב היה לי ארוע ולא היה לי משהו יפה ומתאים 
לביתי התינוקת
רציתי לחדש 
נזכרתי שיש לי חולצה מקסימה 
שאני כבר לא לובשת

החולצה מבד לייקרה שחור עם צווארון כסוף עם סרט שחור מושחל
גזרתי את הצווארון וממנו עשיתי את החלק העליון של השמלה

מיכיוון שאין לי גזרה 
לקחתי שמלה במידה של ביתי


קפלתי לשניים ומדדתי את גובה השמלה
את רוחב השמלה וכן את גודל היציאה לשרוול.
העתקתי על בד הלייקרה את הגיזרה
למעלה הוספתי כתפיות מהסרט השחור הנ"ל
תפרתי לאורך לרוחב , מכפלת
למטה תפרתי קישוט תחרה שהיה לי בבית
והפרפר לקוח מנעליים שהיה לי מזמן
ויצאו משימוש (מיחזור - אמרנו?)
והנה השמלה בתפארתה



ואם בשמלות עסקינן
הנה שמלה נוספת
שתפרתי מכווץ עם גומי למעלה
חצי שעה עבודה
מבטיחה.......
(אם תרצו הוראות תגיבו למטה....)



והנה עוד אחת בסגנון







והנה עוד אחת



 סרט לשיער



והדוגמנית.....

2 תגובות:

  1. מעניין. תתני הוראות לשמלה, בבקשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. לשמלה הראשונה הבאתי הוראות
      לאיזה שמלה את רוצה הוראות?

      מחק

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן