יום ראשון, 14 במאי 2017

שמיכה ותיק ליולדת



תמיד יש את הרגעים הללו
שאני מתלבטת מה עדיף?






לקנות לה בגד מפוקס או משילדרן פלייס
או להכין בעצמי ....



כשחברות שלי או גיסות שלי יולדות
אני דוקא חושבת שישמחו לקבל מתנה מעשה ידי
ולא עוד צעצוע מהחנות



צודקת?

כך התחילה אצלי מסורת של מתנות ליולדות
זה התחיל בסט המטריף הזה
אחרכך בשמיכה וכרית הללו
עכשיו הוספתי עוד שני סטים לתיק עבודות שלי



הראשון שמיכה צפורים ותיק משולב לעגלה
השמיכה נוחה עם מילוי אקרילן
 והתיק פונקציונלי לתליה על וו העגלה



בסט השני שמיכת פילים עם צעצוע פילפילון רך ומתוק
וכמובן תיק תואם .

אתם מוזמנים להזמין לעצמכם......:)

הוראות לשמיכה נתנו כאן



הוראות לתיק -

כתבו לי אם אתם נהנים מההדרכה הזו
שלא ארגיש שאני מדברת לעצמי

מה תצטרכו לתיק?
2 חתיכות בד חיצוני 30*40
2 חתיכות בד פנימי 30*40
רצועת בד חיצוני  ארוכה וצרה 110*10 סמ
רצועת בד פנימי 110*10
2 רצועות בד חיצוני 20*50 לידיות



מלאכת התפירה

תופרים שני תיקים אחד מהבד החיצוני ואחד מהבד הפנימי .
כיצד?
מחברים את הרצועה הצרה החיצונית להקף הרצועה המלבנית החיצונית האחת
משלושת צידיה כמו ח' (ימין לימין)
מחברים את המלבן השני החיצוני להקף הרצועה
נוצר תיק
תופרים אותו דבר מהבד הפנימי . יש לנו שני תיקים
את החיצוני הופכים שהבד היפה בחוץ.
את הפנימי משאירים הפוך שהבד היפה בפנים
מכניסים את התיק הפנימי לחיצוני
מחברים בסיכות בהקף למעלה



מכינים את הידיות:

לוקחים כל רצועת בד מקפלים סמ מכל צד לכל אורכה פנימה
ואז מקפלים לחצי . מחברים במכונה .
מחברים את הרצועות לקצה העליון של התיק
תופרים הכל במכונה .

מקוה שהובנתי.   .
אם יהיה ביקוש ומשוב
אנסה לצלם בשלבים ,את התיק הבא שאני מכינה .


בינתים לחרוצות שביננו לכו תכינו לקרובים שלכם

סיכמנו שהם מאד יהנו !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אם אתם רוצים מידע בפוסט הנ"ל (מתכון או אולי הדרכה) או אם אתם רוצים להגיב כתבו כאן